Veletrh pracovních příležitostí při ZČU v Plzni

Datum konání: 16. 03. 2016

Oficiální uzávěrka veletrhu proběhla 12. února 2016. Na veletrhu však ještě stále máme místo i pro Vás. Máte-li zájem, ozvěte se.

Profilujte se na největším veletrhu pracovních příležitostí zaměřeném na studenty a absolventy VŠ. Veletrh se koná přímo v kampusu Západočeské univerzity v areálu na Borech. Očekávaná návštěvnost je 4 000 studentů a absolventů.

Co s veletrhem souvisí? Průvodce veletrhem, masivní propagace po Plzni a na univerzitě, podpora univerzitou a městem, příprava studentů na veletrh (přednášky na téma psaní životopisů, motivačních dopisů a oslovování společností na veletrhu). Na veletrhu se pak snažíme maximálně usnadnit studentům orientaci – elektronické kiosky, mapky, barevná rozlišení a mnoho dalšího. Každý rok se posouváme dál.

Na 21. ročníku máme v plánu dosáhnout počtu 160 vystavovatelů. Chystáme se využít prostory fakult elektrotechnické, strojní, knihovny a nově také fakulty aplikovaných věd na rok 2016 dále zvažujeme využití budovy NTIS. Akce je spolupořádána SUS ZČU a zaštítěna rektorem ZČU.

Účast na veletrhu je možná v následujících formách:

Přímá účast na veletrhu

  • Standardní účast – zahrnuje zajištění stánku 3×1,5 m se stolkem a třemi židlemi, bezdrátové připojení k internetu, celodenní občerstvení a strukturovanou­/kreativní stranu v Průvodci veletrhem (ukázka).
  • Program plus – Máte zájem o nadstandardně velký prostor pro vlastní stánek či větší, nadstandardní stánek od nás? Rádi byste si od nás nechali udělat polep stánku či máte jiné speciální požadavky? Napište nám, bližší informace zašleme na vyžádání.
  • Přednáška – profilujte se mezi studenty pomocí 20 minut trvající prezentace v místnosti se 40–50 místy. Účast studentů není garantována a počet prezentací je omezen. V roce 2015 průměrně navštívilo přednášku 18 studentů. Počet prezentujících firem je omezen.
  • START-UP program – jste start-up a hledáte nové kolegy? Máme pro Vás speciální nabídku. Speciální účast skládající se z lokace námi určené, stánku formou stolku, cateringu a stránky v průvodci veletrhem a umístění v mapce veletrhu.

Nepřímá účast na veletrhu

  • Účast formou strukturované strany v Průvodci veletrhem (4.000 výtisků + elektronická verze).
  • Účast formou kreativní strany v Průvodci veletrhem. (4.000 výtisků + elektronická verze).
  • Vložení Vašich materiálů do veletržních tašek (4.000 tašek).

Něco navíc

Pomocí partnerství s IAESTE si můžete zajistit na všchny naše veletrhy: prioritní rezervaci stánku, nadrozměrný stánek, loga na materiálech veletrhu či přednášku zdarma.

Na veletrhu se setkáte se studenty fakult:

  • Fakulta elektrotechnická
  • Fakulta strojní
  • Fakulta aplikovaných věd
  • Fakulta ekonomická
  • Fakulta umění a designu
  • Fakulta právnická
  • Fakulta filozofická
  • Fakulta pedagogická
  • a studenty Ústavu jazykové přípravy a Zdravotních studií.

Video z loňského ročníku

>

Chcete se dozvědět, jak probíhal loňský veletrh? Níže naleznete závěrečnou zprávu z 20. ročníku veletrhu, a fotografie.

Odkaz na Průvodce veletrhem 2015

Seznam zúčastněných firem z roku 2015

Uzávěrka registrace na veletrh je 12. února 2016. Kapacita veletrhu je omezená. Registrujte se proto co nejdříve.

Jak účast na veletrhu probíhá? Po zaslání podepsané objednávky jste oficiálně registrovaní. Na přelomu ledna/února obdržíte první infomail, kde mimo jiné budete vyzváni k vyplnění formuláře a zaslání materiálů pro Průvodce veletrhem. Všechny další podstatné informace obdržíte následujícími 2–3 infomaily, není tedy třeba se strachovat, vše se v čas dozvíte. V úterý 1.3. proběhne rezervace stánků a týden před veletrhem obdržíte podrobné informace ke dni konání veletrhu.

Máte jakýkoli dotaz? Napište nám…