Veletrh, na který jsme všichni zvyklí, se bude konat 9. 4. 2025 v areálu Fakulty podnikatelské VUT v Brně. Díky vstupu zdarma pro všechny návštěvníky, přichází na veletrh každoročně až 3500 studentů různorodých technických oborů nejen z VUT v Brně.
Při vstupu obdrží každý návštěvník Průvodce veletrhem (brožura formátu A5). Součástí veletrhu je bohatý doprovodný program se soutěží o zajímavé ceny. Studenti a absolventi mají také příležitost konzultovat svůj životopis a LinkedIn profil s personalisty zúčastněných firem a nechybí ani možnost relaxace ve FUN zone.
Ukázka z Veletrhu iKariéra v Brně
Možnosti přímé účasti
Standardní účast – výstavní prostor 1,5×2,5 m (zajištění stánku pořadatelem s el. rozvodem, pultem, stolkem a židlemi) – strukturovaná strana v Průvodci veletrhem – 3 zaměstnanci společnosti na stánku (partneři Plus a Generální partner – 5 osob)
Standardní účast + kreativní strana v Průvodci veletrhem
Standardní účast + 2. strana obálky Průvodce veletrhem
Standardní účast + 3. strana obálky Průvodce veletrhem
V rámci libovolné přímé účasti na veletrhu lze zdarma využít i základní profil na iKariera.cz na celý rok 2025, který obsahuje popis společnosti, její zaměření a potřeby v oblasti náboru.
Možnosti nepřímé účasti
Strukturovaná strana v Průvodci veletrhem
Kreativní strana v Průvodci veletrhem
Doplňkové služby na veletrh
Výstavní vozidlo před budovou (do 3,5 t)
Extra zaměstnanec na stánku (standardně 3 v ceně; Partner Plus a Generální Partner 5 lidí v ceně účasti)
Profil iKariéra Standard na rok 2025 na jobportále iKariera.cz (k základnímu profilu ještě 5 fotek, video, fakta, profil zaměstnance)
Profil iKariéra Premium na rok 2025 na jobportále iKariera.cz (k základnímu profilu ještě 10 fotek, 3 videa, článek, fakta, událost a profil zaměstnance)
Publikování pracovních nabídek v roce 2025
Termíny a uzávěrky:
Uzávěrka smluv na veletrh: do naplnění kapacity, nejpozději do 3. února 2025.
Uzávěrka dodání veškerých podkladů do Průvodce veletrhem a na jobportál iKariera.cz: 17. únor 2025.
Uzávěrka korektur: 10. březen 2025.
Kapacita veletrhu je omezená. Registrujte se proto co nejdříve.
Proč se účastnit veletrhu?
Firmám veletrh umožňuje:
bezprostřední kontakt se studenty žádaných oborů VŠ
oslovit za jediný den až několik tisíc potenciálních zaměstnanců
představit firmu a její pracovní nabídky přímo na akademické půdě VUT v Brně
vytvořit si představu o aktuálních nárocích a požadavcích studentů na své budoucí zaměstnavatele
Studentům veletrh umožňuje:
oslovit na akademické půdě nejvýznamnější zaměstnavatele jejich oborů
vytvořit si představu o současném spektru pracovních nabídek a o profesních požadavcích, jež jsou na ně kladeny
najít si odbornou praxi, stáž, zaměstnání, brigádu či si domluvit spolupráci na bakalářské/diplomové práci
konzultovat životopis či LinkeIn profil
užít si Fun zone a celý doprovodný program
zúčastnit se soutěže o hodnotné ceny
Na veletrhu se setkáte se studenty fakult:
Fakulta elektrotechniky a komunikačních technologií – FEKT
Fakulta strojního inženýrství – FSI
Fakulta stavební – FAST
Fakulta informačních technologií – FIT
Fakulta podnikatelská – FP
Fakulta chemická – FCH
Fakulta architektury – FA
Fakulta výtvarných umění – FaVU
Ústav soudního inženýrství – ÚSI
Něco navíc
Pomocí partnerství s IAESTE si můžete zajistit na všechny naše veletrhy prioritní rezervaci stánku, či jeho nadrozměrnou velikost, loga na materiálech veletrhu, přednášku, výhody na portálu iKariera.cz a mnohé další .
Jak postupovat při objednání projektu?
Přihlašte se do svého účtu (nahoře vpravo), případně proveďte registraci Vaší společnosti (nezbytné k vytvoření objednávky na tomto eshopu).
Vyberte vhodnou variantu účasti na veletrhu a dejte VYBRAT.
Vyberte případné doplňkové služby, například: “Výstavní vozidlo před budovou (do 3,5 t) “ nebo “Extra zaměstnanec na stánku” a dejte opět VYBRAT (položka se přičte k objednávce)
Máte-li zájem o rozšíření základního profilu na jobportále iKariera.cz, vyberte požadované rozšíření a dejte opět VYBRAT (položka se přičte k objednávce)
Klikněte na košík (úplně nahoře), napište nám případné požadavky na fakturaci, například číslo objednávky, a dokončete objednávku.
Vygenerovanou objednávku podepište a nahrajte zpět ve svém profilu („můj účet“ ⇒ „Přehled objednávek“), případně ji pošlete na email cr.brno@iaeste.cz.
Celková objednávka je součtem objednaných položek. Objednávku, se kterou jste spokojeni, můžete odeslat. Odeslanou objednávku je poté ještě potřeba podepsat, naskenovat a nahrát zpátky do tohoto systému.